• 01-11-2009, 19:40:38
    #1
    Aslında internet kullanan Türkiye gençliği olarak çok büyük bir kitleyiz. Resmi kurumlar haricinde özel internet kullanıcıları bi araya gelip topluca bir aylık protesto yapsak? En azından 1 milyon sayısına ulaşıp bunu denesek sonuca varabilirmiyiz? Bu net limitsiz kotalı internet ıvır zıvır gibi saçma uygulamalardan vazgeçerler mi? Sonuçta 1 ay internetimizi kullanıma kapattıracağız. Ve sonrasında daha hızlı, kotasız, daha özgür ve daha ucuz bir internet? Ne dersiniz bu fikri projeye çevirebilecek arkadaşlar var mı acaba?
  • 01-11-2009, 19:47:13
    #2
    Fikir güzel ama kimse katılmaz...
    Hem 1 ay kullanmasan ne olacak.Adamların işine gelir.O parayı da çatır çatır alırlar senden.Bişey çıkmaz...
    Kota saçmalığına başka bi çözüm bulmak lazım...
  • 01-11-2009, 19:50:12
    #3
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikir güzel ama kimse katılmaz...
    Hem 1 ay kullanmasan ne olacak.Adamların işine gelir.O parayı da çatır çatır alırlar senden.Bişey çıkmaz...
    Kota saçmalığına başka bi çözüm bulmak lazım...
    Bir aylığına kullanıma kapattıracaksın. Tabi bunun için borcun olmaması gerekiyor.
    Zaten bu proje dahilinde yapılması gereken bi iş. Basit değil yani. O kadar kitleyi toplayıp topluca hareket ettirmek gerekiyor..
    Kullanıma kapattırdıktan sonra o büyük kitleyle hareket edersen ttnetin kasasına o ay para girmeyecek demektir bu..
  • 01-11-2009, 19:53:29
    #4
    Dediğim gibi zor kimse katılmaz bence...Keşke herkes katılsa da hem kota saçmalığından hem limitsizlere sağlanmayan 8 megabit saçmalığından kurtarsak.Ama o topluluğa ulaşmak cidden zor.
  • 01-11-2009, 19:59:13
    #5
    Buna büyük bir kitle lazım

    Burada bir çok kişi şikayetçi olabilir ama katılım zamanı belirlendiği zaman burada kimseler olmaz

    Reelden görüştüğün insanlar vesaire kitlen büyük ise anca o zaman sesini duyabilirsin.
  • 01-11-2009, 20:06:46
    #6
    Niye hep olumsuz bakıyoruz. Şu sözü hatırladım:
    1 türk 1000 çinliye bedeldir 2 türk 1 çinli etmez : )

    Eğer proje kapsamında değerlendirilse ciddi bir kitle oluşturabilir. Protesto uygulanmasa bile ses getirebilir.. Göz dağı verilebilir..
  • 01-11-2009, 20:14:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tamam kapatalım. Kapattıktan sonra kapatma parası alırlar 1 ay sonra açtıracaksın açma parası alırlar. Yok sabit ip 2 Tl yok 8 mbit alırsın 512 kb düşer vs. vs. kardeşim. Webmaster sitesinde duran kullanıcının hangisi internetini iptal ettirir sence.
  • 01-11-2009, 20:23:22
    #8
    Tamam ama bu kurumun yaptığı soyguna ve sömürüye bir çözüm bulmak gerek. Elbette bir yol bulunabilir. İlla net kapatmakla değil başka türlü de çözüm olabilir. Yani bu yapılabilir. İnterneti sınırsız kullanmak bizim hakkımız. Biz 3. dünya ülkesimiyiz ki bu tarz sınırlamalar hep bizim başımıza geliyor?
  • 01-11-2009, 21:28:40
    #9
    yalnizefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir aylığına kullanıma kapattıracaksın. Tabi bunun için borcun olmaması gerekiyor.
    Zaten bu proje dahilinde yapılması gereken bi iş. Basit değil yani. O kadar kitleyi toplayıp topluca hareket ettirmek gerekiyor..
    Kullanıma kapattırdıktan sonra o büyük kitleyle hareket edersen ttnetin kasasına o ay para girmeyecek demektir bu..
    1 Aylığına kullanıma nasıl kapatmayı düşünüyorsunuz? Size demeyecekmi amcalar "bu ne buuuuu peçete kağıdımı,sözleşmeee oğğleeem sözleşmeee de haydee" ?