Aslında internet kullanan Türkiye gençliği olarak çok büyük bir kitleyiz. Resmi kurumlar haricinde özel internet kullanıcıları bi araya gelip topluca bir aylık protesto yapsak? En azından 1 milyon sayısına ulaşıp bunu denesek sonuca varabilirmiyiz? Bu net limitsiz kotalı internet ıvır zıvır gibi saçma uygulamalardan vazgeçerler mi? Sonuçta 1 ay internetimizi kullanıma kapattıracağız. Ve sonrasında daha hızlı, kotasız, daha özgür ve daha ucuz bir internet? Ne dersiniz bu fikri projeye çevirebilecek arkadaşlar var mı acaba?