Tamam ama bu kurumun yaptığı soyguna ve sömürüye bir çözüm bulmak gerek. Elbette bir yol bulunabilir. İlla net kapatmakla değil başka türlü de çözüm olabilir. Yani bu yapılabilir. İnterneti sınırsız kullanmak bizim hakkımız. Biz 3. dünya ülkesimiyiz ki bu tarz sınırlamalar hep bizim başımıza geliyor?