Konu
TTNet Protestosu
01-11-2009, 19:53:29
#4
sever2k7
Dediğim gibi zor kimse katılmaz bence...Keşke herkes katılsa da hem kota saçmalığından hem limitsizlere sağlanmayan 8 megabit saçmalığından kurtarsak.Ama o topluluğa ulaşmak cidden zor.