Bir aylığına kullanıma kapattıracaksın. Tabi bunun için borcun olmaması gerekiyor.
Zaten bu proje dahilinde yapılması gereken bi iş. Basit değil yani. O kadar kitleyi toplayıp topluca hareket ettirmek gerekiyor..
Kullanıma kapattırdıktan sonra o büyük kitleyle hareket edersen ttnetin kasasına o ay para girmeyecek demektir bu..
1 Aylığına kullanıma nasıl kapatmayı düşünüyorsunuz? Size demeyecekmi amcalar "bu ne buuuuu peçete kağıdımı,sözleşmeee oğğleeem sözleşmeee de haydee" ?