Konu
TTNet Protestosu
01-11-2009, 19:59:13
#5
Aglamaz
Buna büyük bir kitle lazım
Burada bir çok kişi şikayetçi olabilir ama katılım zamanı belirlendiği zaman burada kimseler olmaz
Reelden görüştüğün insanlar vesaire kitlen büyük ise anca o zaman sesini duyabilirsin.