Fikir güzel ama kimse katılmaz...
Hem 1 ay kullanmasan ne olacak.Adamların işine gelir.O parayı da çatır çatır alırlar senden.Bişey çıkmaz...
Kota saçmalığına başka bi çözüm bulmak lazım...