Konu
TTNet Protestosu
01-11-2009, 19:47:13
#2
sever2k7
Fikir güzel ama kimse katılmaz...
Hem 1 ay kullanmasan ne olacak.Adamların işine gelir.O parayı da çatır çatır alırlar senden.Bişey çıkmaz...
Kota saçmalığına başka bi çözüm bulmak lazım...