sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fikir güzel ama kimse katılmaz...
Hem 1 ay kullanmasan ne olacak.Adamların işine gelir.O parayı da çatır çatır alırlar senden.Bişey çıkmaz...
Kota saçmalığına başka bi çözüm bulmak lazım...
Bir aylığına kullanıma kapattıracaksın. Tabi bunun için borcun olmaması gerekiyor.
Zaten bu proje dahilinde yapılması gereken bi iş. Basit değil yani. O kadar kitleyi toplayıp topluca hareket ettirmek gerekiyor..
Kullanıma kapattırdıktan sonra o büyük kitleyle hareket edersen ttnetin kasasına o ay para girmeyecek demektir bu..