• 30-09-2010, 23:45:31
    #91
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10TB olayı ile ilgili Türkiye lokasyon da Türkiye local hattı üzerinden hizmet vereceğiz çok kısa süre içersinde.. Meraktan soruyorum diye o yüzden yazdım.. İnsanların yurt dışında, neyi kaça mal ettikleri konusunda ayrıntılı bilgi sahibi değilim. 300-400TL aralığında 10TB verebiliyor olacağız yakın zamanda ama görünüşe göre sizin pek işinizi görmeyecek
    netdirekt 10tb trafiği 15 euro ya kadar indirdi. bir 12 gb i7 fiyatı 110 euro desek bize maaliyeti 125 euro oluyor. buda düz hesap 250 tl diyelim. Türkiye lokasyonda 350-400 tl ye bunu sağlasanızda arada baya fark var bu yüzden tercih yine yurt dışı olur.
  • 30-09-2010, 23:48:08
    #92
    Üyeliği durduruldu
    Benim DÜşüncem Hat Fİyatları düşmeden Bu hizmet sağlanamaz Çünkü Yurt dışında kar marjı yüksek. Fakat Türkiye'de kar majı düşük olduğu halde fiyatlar yüksek. Bu konuda çlaışma yapılması lazım. Hatta Dc lerin toplanıp yüksek mercilere başvurmalaru gerekir diye düşünmekteyim.
  • 30-09-2010, 23:53:07
    #93
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netdirekt ile eşdeğer fiyat verebilmek için bankanın 10 milyon tl kredi vermesi, 2x10gbit hat ve 5 bin tane sunucu koymak, bunu da 5 yılda geri ödeyecek bir planlama yapmak gerek.

    10 milyon tlsi olan varsa gelsin. ikna edeyim
    10 milyon TL param olsa burda ne işim var şuan havaide kızlarla tatil yapıyo olurdum
  • 30-09-2010, 23:56:35
    #94
    Kurumsal PLUS
    Paylasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netdirekt 10tb trafiği 15 euro ya kadar indirdi. bir 12 gb i7 fiyatı 110 euro desek bize maaliyeti 125 euro oluyor. buda düz hesap 250 tl diyelim. Türkiye lokasyonda 350-400 tl ye bunu sağlasanızda arada baya fark var bu yüzden tercih yine yurt dışı olur.
    Haklısınız.. Ama şuan için 250 TL rakamı sadece işin hizmet olarak co-location kısmında mümkün olabilir.. Dedicated’de zor.. En azından şuan için
  • 30-09-2010, 23:58:26
    #95
    Herşey yine Devlet destekli olmaya dayanıyor.

    Yinede bu fiyatları Türkiye'de görmek sevindirici olur.

    webhostingtalk ' da birgün Türkiye'nin oralarda rekabet ettiğini görürüz inşallah.
  • 01-10-2010, 00:12:10
    #96
    Kurumsal PLUS
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey yine Devlet destekli olmaya dayanıyor.

    Yinede bu fiyatları Türkiye'de görmek sevindirici olur.

    webhostingtalk ' da birgün Türkiye'nin oralarda rekabet ettiğini görürüz inşallah.
    Avrupa ile aynı seviyede bant alımımız olsa WHT’de herkes akın eder zaten Türklerden aldıkları hizmetin kalitesini kimseden alamazlar. Bizim ülkemiz avrupadaki tüm dc lerden Hizmet konusunda her türlü daha çalışkan.. Avrupalı hafta sonu telefonlara bile bakmıyor
  • 01-10-2010, 00:20:49
    #97
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız.. Ama şuan için 250 TL rakamı sadece işin hizmet olarak co-location kısmında mümkün olabilir.. Dedicated’de zor.. En azından şuan için
    yani co-location içinde sermaye gerek en azından genelleme yaparsak zaten çoğu kişide bu sermaye yok. Bu yüzden bu kişi ve kurumlar yurt dışına yöneliyor.

    ama bu tür netdirekt kesintileri vs. gibi nedenlerden dolayı insanın ufakta olsa bir makina toplayıp size gönderesi geliyor
  • 01-10-2010, 00:39:00
    #98
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence olaya şu noktadan da bakmak gerekiyor. Sadece Netdirekt için söylemiyorum.

    Çoğu kişi veri merkezi ile alakalı zaam nzaman hat veya destek ile alakalı yavaşlık vb. gibi şeylerden sıkıntılarını dile getirir.

    Şuan yurt dışındaki Datacenterlerdaki kadar, sunucu sayısına ulaşmış TR'de veri merkezi olmadan TR ile Yurt dışındaki DC'leri aynı hesaba katıp karşılaştırma yapmak ne kadar doğrudur.
  • 01-10-2010, 00:47:17
    #99
    iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence olaya şu noktadan da bakmak gerekiyor. Sadece Netdirekt için söylemiyorum.

    Çoğu kişi veri merkezi ile alakalı zaam nzaman hat veya destek ile alakalı yavaşlık vb. gibi şeylerden sıkıntılarını dile getirir.

    Şuan yurt dışındaki Datacenterlerdaki kadar, sunucu sayısına ulaşmış TR'de veri merkezi olmadan TR ile Yurt dışındaki DC'leri aynı hesaba katıp karşılaştırma yapmak ne kadar doğrudur.
    Türkiye'ye yatırım yapılmadan o seviyeye nasıl ulaşılcak peki?