Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Netdirekt genel sorunu?
196
●14.245
- 30-09-2010, 23:45:31netdirekt 10tb trafiği 15 euro ya kadar indirdi. bir 12 gb i7 fiyatı 110 euro desek bize maaliyeti 125 euro oluyor. buda düz hesap 250 tl diyelim. Türkiye lokasyonda 350-400 tl ye bunu sağlasanızda arada baya fark var bu yüzden tercih yine yurt dışı olur.
- 30-09-2010, 23:48:08Üyeliği durdurulduBenim DÜşüncem Hat Fİyatları düşmeden Bu hizmet sağlanamaz
Çünkü Yurt dışında kar marjı yüksek. Fakat Türkiye'de kar majı düşük olduğu halde fiyatlar yüksek. Bu konuda çlaışma yapılması lazım. Hatta Dc lerin toplanıp yüksek mercilere başvurmalaru gerekir diye düşünmekteyim.
- 30-09-2010, 23:53:0710 milyon TL param olsa burda ne işim varSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan havaide kızlarla tatil yapıyo olurdum
- 30-09-2010, 23:56:35Haklısınız.. Ama şuan için 250 TL rakamı sadece işin hizmet olarak co-location kısmında mümkün olabilir.. Dedicated’de zor.. En azından şuan içinPaylasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2010, 00:12:10Avrupa ile aynı seviyede bant alımımız olsa WHT’de herkes akın eder zatenperidokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türklerden aldıkları hizmetin kalitesini kimseden alamazlar. Bizim ülkemiz avrupadaki tüm dc lerden Hizmet konusunda her türlü daha çalışkan.. Avrupalı hafta sonu telefonlara bile bakmıyor
- 01-10-2010, 00:20:49yani co-location içinde sermaye gerek en azından genelleme yaparsak zaten çoğu kişide bu sermaye yok. Bu yüzden bu kişi ve kurumlar yurt dışına yöneliyor.Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bu tür netdirekt kesintileri vs. gibi nedenlerden dolayı insanın ufakta olsa bir makina toplayıp size gönderesi geliyor
- 01-10-2010, 00:39:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence olaya şu noktadan da bakmak gerekiyor. Sadece Netdirekt için söylemiyorum.
Çoğu kişi veri merkezi ile alakalı zaam nzaman hat veya destek ile alakalı yavaşlık vb. gibi şeylerden sıkıntılarını dile getirir.
Şuan yurt dışındaki Datacenterlerdaki kadar, sunucu sayısına ulaşmış TR'de veri merkezi olmadan TR ile Yurt dışındaki DC'leri aynı hesaba katıp karşılaştırma yapmak ne kadar doğrudur. - 01-10-2010, 00:47:17Türkiye'ye yatırım yapılmadan o seviyeye nasıl ulaşılcak peki?iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü Yurt dışında kar marjı yüksek. Fakat Türkiye'de kar majı düşük olduğu halde fiyatlar yüksek. Bu konuda çlaışma yapılması lazım. Hatta Dc lerin toplanıp yüksek mercilere başvurmalaru gerekir diye düşünmekteyim.
şuan havaide kızlarla tatil yapıyo olurdum
