• 30-09-2010, 21:43:32
    #64
    Tüm Netdirket sunucularına giriş yokmuş şuanda diyorlar fakat ben bazı sunucularıma ulaşabiliyorum. Networklerinde sorun varmış ve tüm sunucularda şuanda aynı sorun varmış giderilmeye çalışıyormus. Artık hakkaten bıktırdılar.
  • 30-09-2010, 21:46:08
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Keşke şu trdeki hat fiyatları düşse...
  • 30-09-2010, 21:50:30
    #66
    Sıkmaya başladı bu netdirekt
  • 30-09-2010, 21:56:24
    #67
    çok sık sorun yaşanmakta

    yeni lokasyon arıyorum bende. özellikle akşamları hatların girmesi mahvediyor
  • 30-09-2010, 21:59:52
    #68
    Bende şuanda arayış içindeyim desem yeridir bıktım çünkü 2-3 günde akşamları sorun yaşanıyor ve bu sorunlar yüzünden sürekli müşteri kaybına uğramaktayız.
  • 30-09-2010, 22:03:43
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Hello,

    we have massive attacks on one of our CoreSwitch.
    We are working on it to get the problem solved as
    soon as possible.
    Please excuse the discomfort
    Diyor Netdirekt. Saldırı varmış bu sefer de. Çoğu sunucu online şuan.
  • 30-09-2010, 22:06:03
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Benim sunucu gelmedi daha
  • 30-09-2010, 22:07:04
    #71
    Ay sonu sanırım makinaların hepsini taşıyacagım.
  • 30-09-2010, 22:07:25
    #72
    Hepte nedense çok önemli dediğim sunucuma denk geliyor yani hiç kapanmamsı gereken makinam herşeyde kapanıyor Sunucularımızın yarısı çalışıyor doğru ama yarısıda çalışmıyor.