Tüm Netdirket sunucularına giriş yokmuş şuanda diyorlar fakat ben bazı sunucularıma ulaşabiliyorum. Networklerinde sorun varmış ve tüm sunucularda şuanda aynı sorun varmış giderilmeye çalışıyormus. Artık hakkaten bıktırdılar.
Bende şuanda arayış içindeyim desem yeridir bıktım çünkü 2-3 günde akşamları sorun yaşanıyor ve bu sorunlar yüzünden sürekli müşteri kaybına uğramaktayız.
Hepte nedense çok önemli dediğim sunucuma denk geliyor yani hiç kapanmamsı gereken makinam herşeyde kapanıyor Sunucularımızın yarısı çalışıyor doğru ama yarısıda çalışmıyor.