• 30-09-2010, 22:55:09
    #82
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana makineler geldi çoğu, ama diğer ip lere hala erişim yok.

    Not: Hem git mkine başı 10 € zam yap hemde sorun yaşat... Türkiye'de daha az sorun var. Trafik sorunumuz kalksa'da muhtaç olmasak onlara.
    Türkiyede trafik sorunu kalksa bütün herkes Türkiye'ye geçerde nedense bizim Türk'ler trafik derdine çare aramıyor sadece ayda 1 lira internet reklamını yapmak için uğraşıyolar eee sonra ne oluyo? Bağlantılar kesiliyo arıyosun sorun ne? Bulunduğunuz bölgede alt yapı çalışması vardır 5 saat içinde sorun düzelecektir. Ben hergün 5 saat kesinti olsun diyemi para ödüyorum yoksa, internetim kesilmesin rahat rahat dolaşayım diyemi kararsız kaldım açıkçası
  • 30-09-2010, 22:59:47
    #83
    Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede trafik sorunu kalksa bütün herkes Türkiye'ye geçerde nedense bizim Türk'ler trafik derdine çare aramıyor sadece ayda 1 lira internet reklamını yapmak için uğraşıyolar eee sonra ne oluyo? Bağlantılar kesiliyo arıyosun sorun ne? Bulunduğunuz bölgede alt yapı çalışması vardır 5 saat içinde sorun düzelecektir. Ben hergün 5 saat kesinti olsun diyemi para ödüyorum yoksa, internetim kesilmesin rahat rahat dolaşayım diyemi kararsız kaldım açıkçası
    Haklısınız , gerçi bugün şahit oldum bir rüzgar çıktı burada en az 10 kere elektirikler gidip geldi , bu şartlarda Türkiye'de yatırım yapmak ne kadar iyidir bilinmez ama alt yapıdan başlansa keşke... bu heralde 10-20 yılı bulur . Çin de el atarsa hiç olmaz gerçi de.. Sadece bu sektörden Trilyonlarımız gidiyor. Azımsamamak gerek bence...
  • 30-09-2010, 23:00:14
    #84
    Kurumsal PLUS
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana makineler geldi çoğu, ama diğer ip lere hala erişim yok.

    Not: Hem git mkine başı 10 € zam yap hemde sorun yaşat... Türkiye'de daha az sorun var. Trafik sorunumuz kalksa'da muhtaç olmasak onlara.
    Sadece meraktan soruyorum;

    Yurt dışında aldıgınız hizmette ne kadar trafik kullanıyorsunuz ?
  • 30-09-2010, 23:04:04
    #85
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece meraktan soruyorum;

    Yurt dışında aldıgınız hizmette ne kadar trafik kullanıyorsunuz ?

    Bazıları 15 TB - 20 TB , bazıları ise 10TB makine başına doluyor Osman bey.

    Niçin sordunuz aceba?
  • 30-09-2010, 23:06:13
    #86
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız , gerçi bugün şahit oldum bir rüzgar çıktı burada en az 10 kere elektirikler gidip geldi , bu şartlarda Türkiye'de yatırım yapmak ne kadar iyidir bilinmez ama alt yapıdan başlansa keşke... bu heralde 10-20 yılı bulur . Çin de el atarsa hiç olmaz gerçi de.. Sadece bu sektörden Trilyonlarımız gidiyor. Azımsamamak gerek bence...
    50 Yıl sonra Türkiye'de trafik derdi kalkar merak etme ama ozaman bizim işimize yaramaz o ayrı Şuan bakanlarımıza özel zırh'lı araçlar tahsis edilmekte tirilyonlarca değerinde onların işi bitsin bize sıra gelir 50 yıl sonra
  • 30-09-2010, 23:09:11
    #87
    Kurumsal PLUS
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazıları 15 TB - 20 TB , bazıları ise 10TB makine başına doluyor Osman bey.

    Niçin sordunuz aceba?
    Meraktan sordum.

    10TB trafik tüketen bir sunucu donanımına sanırım yurt dışında 300USD nin üzerinde para veriyorsunuzdur değilmi?
  • 30-09-2010, 23:16:47
    #88
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meraktan sordum.

    10TB trafik tüketen bir sunucu donanımına sanırım yurt dışında 300USD nin üzerinde para veriyorsunuzdur değilmi?
    Hayır vermiyorum. İşte sorun da buradan kaynaklanıyor. 300USD altında ödüyorum .Birçok veren yer var. Bilmiyor değilsinizdir. Ama isterseniz size atayım unmereted (xxxTB trafik tekabül ediyor) 1gbps ne kadar sağladıklarını , siz o fiyattan aynı özelliklerde sağlayabilin 5-10 tane alabilirim dilerseniz.
  • 30-09-2010, 23:36:29
    #89
    netdirekt ile eşdeğer fiyat verebilmek için bankanın 10 milyon tl kredi vermesi, 2x10gbit hat ve 5 bin tane sunucu koymak, bunu da 5 yılda geri ödeyecek bir planlama yapmak gerek.

    10 milyon tlsi olan varsa gelsin. ikna edeyim
  • 30-09-2010, 23:42:22
    #90
    Kurumsal PLUS
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır vermiyorum. İşte sorun da buradan kaynaklanıyor. 300USD altında ödüyorum .Birçok veren yer var. Bilmiyor değilsinizdir. Ama isterseniz size atayım unmereted (xxxTB trafik tekabül ediyor) 1gbps ne kadar sağladıklarını , siz o fiyattan aynı özelliklerde sağlayabilin 5-10 tane alabilirim dilerseniz.
    10TB olayı ile ilgili Türkiye lokasyon da Türkiye local hattı üzerinden hizmet vereceğiz çok kısa süre içersinde.. Meraktan soruyorum diye o yüzden yazdım.. İnsanların yurt dışında, neyi kaça mal ettikleri konusunda ayrıntılı bilgi sahibi değilim. 300-400TL aralığında 10TB verebiliyor olacağız yakın zamanda ama görünüşe göre sizin pek işinizi görmeyecek