peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ana makineler geldi çoğu, ama diğer ip lere hala erişim yok.

Not: Hem git mkine başı 10 € zam yap hemde sorun yaşat... Türkiye'de daha az sorun var. Trafik sorunumuz kalksa'da muhtaç olmasak onlara.
Türkiyede trafik sorunu kalksa bütün herkes Türkiye'ye geçerde nedense bizim Türk'ler trafik derdine çare aramıyor sadece ayda 1 lira internet reklamını yapmak için uğraşıyolar eee sonra ne oluyo? Bağlantılar kesiliyo arıyosun sorun ne? Bulunduğunuz bölgede alt yapı çalışması vardır 5 saat içinde sorun düzelecektir. Ben hergün 5 saat kesinti olsun diyemi para ödüyorum yoksa, internetim kesilmesin rahat rahat dolaşayım diyemi kararsız kaldım açıkçası