Netdirekt genel sorunu?
196
●14.245
- 19-12-2010, 01:34:18Sorumsuz bir datacenter olmanın zorlugu olsa gerek. Aynı noktadan kaç kez problem yaşadığımızı hatırladıkca bu kadarına pes diyorum.SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
196
●14.245