• 19-12-2010, 01:21:35
    Gold üye
    23 30 dan beri bizimde sunucuya ulaşılmıyor çok sık olmaya basladı bu bakalım ne zaman cozulecek
  • 19-12-2010, 01:26:18
    Şükür geldi.
  • 19-12-2010, 01:26:23
    Erişilemeyen bir sunucum şu anda aktif oldu çok şükür.
  • 19-12-2010, 01:26:46
    Üyeliği durduruldu
    evet şimdi geldi. ama mahvetti beni
  • 19-12-2010, 01:27:51
    Üyeliği durduruldu
    ve mutlu son. Şuan sunucular aktif.
  • 19-12-2010, 01:29:07
    bir datacenter olmanın zorluğu...
  • 19-12-2010, 01:31:37
    Gold üye
    Geldı beyler suan.
  • 19-12-2010, 01:33:51
    Herkese geçmiş olsun. Tekrarının yaşanmaması dilekleriyle
  • 19-12-2010, 01:34:18
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir datacenter olmanın zorluğu...
    Sorumsuz bir datacenter olmanın zorlugu olsa gerek. Aynı noktadan kaç kez problem yaşadığımızı hatırladıkca bu kadarına pes diyorum.