• 19-12-2010, 00:09:32
    Sanırım Almanya çıkışında sorun var. Serverloft taki servera da erişim yok.
  • 19-12-2010, 00:09:40
    Olur arada bir böyle.
  • 19-12-2010, 00:20:51
    Kurumsal PLUS
    betr_sc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım Almanya çıkışında sorun var. Serverloft taki servera da erişim yok.
    http://ni.net.tr/yurtdisi-hat-durumu.html

    Almanya da sorun yok
  • 19-12-2010, 00:21:20
    Sorun Almanya'da değil, Netdirekt'te. Bazı Q9550 sunucularımıza erişilebiliyorken, bazılarına erişilemiyor.
  • 19-12-2010, 00:22:17
    serverlofttaki 3 makinama erişim yok
  • 19-12-2010, 00:25:30
    Evet sorun var ! şu an Netdirektdeki sunucularıma erişemiyorum. 1,5 saattir bağlantı yok.
  • 19-12-2010, 00:25:52
    @kerem, sizdeki sorun saat kaçtan beri mevcut? yenimi oldu yoksa daha uzun zamandır mı mevcut?
  • 19-12-2010, 00:27:14
    Tam yedek çekerken böyle bir durum oluşurmu ya... Stabil bir hal aldı artık bu kesintiler.
  • 19-12-2010, 00:28:08
    Üyeliği durduruldu
    23.30dan beri sorun var benimde..