• 18-11-2010, 10:37:07
    Üyeliği durduruldu
    Merhab a
    şuan bizim sunucularda sorun yok gibi ancak dün gün içerisinde çok fazla paket kayıp ları vardır şuan kontrol ettiğimde normal gibi..

    QUOTE=yasinetwork;1065119582]Şuanda bir sorun yaşayan varmı acaba???[/QUOTE]
  • 18-11-2010, 11:17:54
    Üyeliği durduruldu
    Hala sorund evam ediyor...
  • 18-11-2010, 12:03:08
    yasinetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala sorund evam ediyor...
    Şuanda bende kontrol ettiğimde tüm makinalarımız çalışır durumda ve ping süreleride normal durumda gözüküyor bence sunucularını kontrol ettir.
  • 26-11-2010, 19:13:58
    Netdirekt de sorun yaşayan varmı acaba.? almanyadaki sunucum ping almıyor şuan vps ler de ping almıyor.?
  • 26-11-2010, 19:16:38
    linuxsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netdirekt de sorun yaşayan varmı acaba.? almanyadaki sunucum ping almıyor şuan vps ler de ping almıyor.?
    Bir problem yok şuanda.
  • 26-11-2010, 23:07:35
    linuxsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netdirekt de sorun yaşayan varmı acaba.? almanyadaki sunucum ping almıyor şuan vps ler de ping almıyor.?
    sunucu ipsi nedir
  • 27-11-2010, 01:25:46
    benim serverde ki ip lerden sadece 1 tanesi çalışıyor

    birde ana server ip si çalışıyor

    toplam 13 ip den 2 tane çalışıyor

    3dak çalışıp 25dak bağlantı kopuyor

    nerdeyse her hafta sonu akşam saatlerinde olan bir olay Engin bey

    hala sizi bekliyorum
  • 05-12-2010, 01:00:08
    benim sunucumda gitti daha henüz gelmedi :S
  • 16-12-2010, 00:14:42
    Şuan yine pert netdirekt