Merhab a
şuan bizim sunucularda sorun yok gibi ancak dün gün içerisinde çok fazla paket kayıp ları vardır şuan kontrol ettiğimde normal gibi..
QUOTE=yasinetwork;1065119582]Şuanda bir sorun yaşayan varmı acaba???[/QUOTE]
Netdirekt genel sorunu?
196
●14.245
- 18-11-2010, 12:03:08Şuanda bende kontrol ettiğimde tüm makinalarımız çalışır durumda ve ping süreleride normal durumda gözüküyor bence sunucularını kontrol ettir.yasinetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2010, 19:13:58Netdirekt de sorun yaşayan varmı acaba.? almanyadaki sunucum ping almıyor şuan vps ler de ping almıyor.?
- 26-11-2010, 19:16:38Bir problem yok şuanda.linuxsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2010, 23:07:35sunucu ipsi nedirlinuxsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle