Merhab a
şuan bizim sunucularda sorun yok gibi ancak dün gün içerisinde çok fazla paket kayıp ları vardır şuan kontrol ettiğimde normal gibi..

QUOTE=yasinetwork;1065119582]Şuanda bir sorun yaşayan varmı acaba???[/QUOTE]