• 19-12-2010, 00:39:08
    serverloft geldi.
  • 19-12-2010, 00:41:44
    betr_sc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serverloft geldi.
    1 sn farkla :d Bizimki hala kapalı
  • 19-12-2010, 00:49:20
    Sorunun saatini soran arkadaşlar olmuş. 23:26 da başladı sorun ve halan devam ediyor.
  • 19-12-2010, 00:49:47
    Umarım kısa sürede düzelir....
  • 19-12-2010, 00:51:48
    Datacenter 'i arayıp yetkili ile görüşebilen var mı ?

    Türkiye olsaydı şimdiye herkes problemi öğrenmişti.
  • 19-12-2010, 00:54:20
    Telefon ile ulaşmaya çalıştım fakat maalesef açan kimse olmadı ve problem hala devam ediyor sanırım bu sefer biraz uzun sürücek
  • 19-12-2010, 00:56:08
    ahh be netdirekt bu aralar hep problem çıkarıyor
  • 19-12-2010, 01:02:43
    2 sunucuya ulaşamiyorum 9 sunucuya ulaşabiliyorum nasıl iş anlamadim :S
  • 19-12-2010, 01:16:31
    Üyeliği durduruldu
    saat 23:30 dan beri 8 sunucumada ulaşamıyorum. 2 gün öncede aynı sorun olmuşdu yaklaşık 1 saat sürmüştü. Bu sefer gerçekten uzun sürdü. Datacentere ulaştığımızda sorunun sebebini bilmediklerini ve arızayı tesbit etmeey çalışdıklarını bildirdiler hala beklemedeyiz.