saat 23:30 dan beri 8 sunucumada ulaşamıyorum. 2 gün öncede aynı sorun olmuşdu yaklaşık 1 saat sürmüştü. Bu sefer gerçekten uzun sürdü. Datacentere ulaştığımızda sorunun sebebini bilmediklerini ve arızayı tesbit etmeey çalışdıklarını bildirdiler hala beklemedeyiz.