• 16-12-2010, 16:20:37
    AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha netdirekt in yanından geçmem canımızı yaktı bir ara bu gidip gelmeler tüm verilerin gitmesine sebep oldu aç kapa yüzünden. netdirekt den ayrıldım mutluyum huzurluyum herkezede tavsiye ederim
    Aynen katılıyorum.Sorunun ana kaynağını bulup kökten çözmeleri kendi adlarına iyi olacak diye düşünüyorum.Ancak leaseweb ile birleşmeleri çözüme ulaştırıcaktır herhalde.
  • 18-12-2010, 23:42:23
    Netdirekt yine uçtu başka sunucusu calısmayan varmı ?
  • 18-12-2010, 23:48:37
    Böyle saçma bir veri merkezi olamaz.
    Gelecek ay ki dönemde mümkün değil burayla çalışmam.
  • 18-12-2010, 23:49:36
    malesef gene sorun var.
  • 19-12-2010, 00:00:59
    Üyeliği durduruldu
    Malesef bazı sunuculara erişim yok.
  • 19-12-2010, 00:01:37
    Konuyla ilgili bilgisi olan varmı hala bir geri dönüş yapılmadı bize.
  • 19-12-2010, 00:02:49
    Hep bana denk geliyor, yaklaşık 4 saattir problem yaşıyorum ben. Ne verimerkeziymişsin ya. Arkadaşların makinelerinde tık olmaz, benim makine almanyada rüzgar çıksa uçuyor
  • 19-12-2010, 00:03:41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sansa bak daha bugun yeni bir makina aldik kesinti yasiyoruz
  • 19-12-2010, 00:07:27
    Şapkamızı önümüze alarak taşınmak için düşünmemiz gerekiyor.