• 16-12-2010, 00:16:55
    Aynen bizdede durum pert şuanda 3 makinamız çalışmıyor. Bu sorunu bir türlü gideremediler her ay illaki oluyor.
  • 16-12-2010, 00:18:47
    bazı kabinlerdeki sunuculara erişim yok şuan.. kısmi olarak bir sorun var sanırım.
  • 16-12-2010, 00:22:05
    Bende 1 sunucuma ulaşamıyorum şuan. genel problem sanırım..
  • 16-12-2010, 00:24:50
    Üyeliği durduruldu
    Sorunu çözmek için şuan çalışıyorlarmış en kısa zamanda sorun giderilecek.
  • 16-12-2010, 02:53:40
    her hafta mutlaka oluyo alıştık artık
  • 16-12-2010, 03:07:38
    Üyeliği durduruldu
    Şuan bizim tüm server lara erişim var sanırım sorun giderildi , şuan hala sorun yaşayanlar var mı ?
  • 16-12-2010, 03:16:30
    bende sorun yok
  • 16-12-2010, 09:38:59
    sunucuoptimizasyon.com
    Yine mi?
  • 16-12-2010, 16:12:21
    Üyeliği durduruldu
    Bir daha netdirekt in yanından geçmem canımızı yaktı bir ara bu gidip gelmeler tüm verilerin gitmesine sebep oldu aç kapa yüzünden. netdirekt den ayrıldım mutluyum huzurluyum herkezede tavsiye ederim