SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir datacenter olmanın zorluğu...
Sorumsuz bir datacenter olmanın zorlugu olsa gerek. Aynı noktadan kaç kez problem yaşadığımızı hatırladıkca bu kadarına pes diyorum.