Haklısınız , gerçi bugün şahit oldum bir rüzgar çıktı burada en az 10 kere elektirikler gidip geldi , bu şartlarda Türkiye'de yatırım yapmak ne kadar iyidir bilinmez ama alt yapıdan başlansa keşke... bu heralde 10-20 yılı bulur . Çin de el atarsa hiç olmaz gerçi de.. Sadece bu sektörden Trilyonlarımız gidiyor. Azımsamamak gerek bence...
50 Yıl sonra Türkiye'de trafik derdi kalkar merak etme ama ozaman bizim işimize yaramaz o ayrı

Şuan bakanlarımıza özel zırh'lı araçlar tahsis edilmekte tirilyonlarca değerinde onların işi bitsin bize sıra gelir 50 yıl sonra