Benim DÜşüncem Hat Fİyatları düşmeden Bu hizmet sağlanamaz Çünkü Yurt dışında kar marjı yüksek. Fakat Türkiye'de kar majı düşük olduğu halde fiyatlar yüksek. Bu konuda çlaışma yapılması lazım. Hatta Dc lerin toplanıp yüksek mercilere başvurmalaru gerekir diye düşünmekteyim.