peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey yine Devlet destekli olmaya dayanıyor.

Yinede bu fiyatları Türkiye'de görmek sevindirici olur.

webhostingtalk ' da birgün Türkiye'nin oralarda rekabet ettiğini görürüz inşallah.
Avrupa ile aynı seviyede bant alımımız olsa WHT’de herkes akın eder zaten Türklerden aldıkları hizmetin kalitesini kimseden alamazlar. Bizim ülkemiz avrupadaki tüm dc lerden Hizmet konusunda her türlü daha çalışkan.. Avrupalı hafta sonu telefonlara bile bakmıyor