iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence olaya şu noktadan da bakmak gerekiyor. Sadece Netdirekt için söylemiyorum.

Çoğu kişi veri merkezi ile alakalı zaam nzaman hat veya destek ile alakalı yavaşlık vb. gibi şeylerden sıkıntılarını dile getirir.

Şuan yurt dışındaki Datacenterlerdaki kadar, sunucu sayısına ulaşmış TR'de veri merkezi olmadan TR ile Yurt dışındaki DC'leri aynı hesaba katıp karşılaştırma yapmak ne kadar doğrudur.
Türkiye'ye yatırım yapılmadan o seviyeye nasıl ulaşılcak peki?