• 09-01-2009, 01:01:30
    #19
    Sadece Türk Telekom olduğu için biraz antipatik geliyor sanırım bizlere. Her ne kadar pahalı olsa da müşterilerine sunduğu birşeyler olmalı ki oradan hizmet almaya devam eden büyük müşterileri de var. Kimse, hele ki ciddi yatırımlar yapmış olanlar, yatırımlarını bilgisiz insanlarla dolu bir yere emanet etmek istemez.

    Dediğim gibi mutlaka cazip bir yönü vardır fiyat dezavantajını ortadan kaldıran.
  • 09-01-2009, 01:03:39
    #20
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünen o ki, anlama kabiliyeti bayağı bir kıt insan var.. şahsi görüşlerim kimseyi bağlamaz, forumun amacı nedir? herkesin görüşünü yazıp birşeyler paylaşması, bende bunu yapıyorum ama hazımsızlık diz boyu gelip burda olayı şahsi mevzulara yöneltiyorsun arkadaş, reklam yapılacak mevzu değil, nasılki yazmak en doğal hakkınsa, bana saygı duymanda bir o kadar hak! ben şahsi görüşümü yazıyorum adam ordan laf arası reklam kavgası diyor bu ne lahana bu ne perhiz!
    Olayı kişiselleştirmiyorum.

    Ben de şahsi görüşümü belirttim.

    Tek fark var.

    Konuşma tarzımız arasındaki seviye farkı çok önemli.

    Bazı insanlar tartışmada seviyesini koruyamayıp sizin yaptığınız gibi "anlama kabiliyeti bayağı bir kıt " şeklinde edep adap kurallarıyla ilgisi olmayan hakaret içerikli laf kullanır.

    Bazı insanlar ise seviyesini korur medenice cevap verir.


    Kaç verimerkezinde telefona direk mühendis veriliyor, direk en üst insanlar veriliyor dedim.

    Ve mesajınız ile ilgili yorumumu da yaptım.

    Umarım anladınız demek istediğimi.

    ----------------------------------------

    Şunu da belirteyim ordaki hizmetin ne kadar iyi olup olmadığını telefonla uzaktan anlayamayabilirsiniz.

    Ama bir kere şu var.

    Hizmeti direk sağlayıcıdan mı alırsın aracıdan mı alırsın?

    Bütçek varsa tabi direk alırsın.

    Bütçen Yoksa mecburen aracılardan alırsın.

    Saygılar.
  • 09-01-2009, 01:06:21
    #21
    Arkadaşım, konuşma üslubumu değiştiren kelimen "hat al diyerek laf arası reklam kavgasına döndürmeyin konuyu" bu kadar aciz bir düşünce burda benim şahsıma ithaf edilemez, sonra efendi ayaklarıyla gelip uslup muhasebesi yapma. arkadaşın açtıyı konuyuda gereksiz yere uzatmayın. iyi geceler.
  • 09-01-2009, 01:10:27
    #22
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım, konuşma üslubumu değiştiren kelimen "hat al diyerek laf arası reklam kavgasına döndürmeyin konuyu" bu kadar aciz bir düşünce burda benim şahsıma ithaf edilemez, sonra efendi ayaklarıyla gelip uslup muhasebesi yapma. arkadaşın açtıyı konuyuda gereksiz yere uzatmayın. iyi geceler.
    Yorumlara açık olmalıyız. Burası forum.

    Herkes mesajlar, konular hakkında yorum yapabilir. Hakaret olmadığı sürece.

    Ben değil siz uzatıyorsunuz farkındaysanız.

    Son olarak lütfen Türk Telekom'u bu kadar küçük görmeyelim.

    Ortada bir ülkenin sağlayıcısı, Telekom denince akla gelen bir isim var.

    Saygılar
  • 09-01-2009, 01:25:25
    #23
    Türk Telekom dünyadaki 40 büyük servis sağlayıcıdan birisidir. Bazı konularda sidik yarıştırmak için öncelikle dayandığınız yerin kuvvetli olması gerekli.

    Hani tabir ettiğimiz "burası forum, bu benim görüşüm" cümlesine karşılık olarak görün.
    Bunlar benim düşüncelerim;

    Koca bir okyanusta planktonlar kendileri bir şey sanarlar. Evet çok güçlü bir elektirik üretebilirler. Ama balinaları her zaman unutur bu canlılar.

    Şimdi biz koca bir okyanustayız. Bir tarafta balinalar var bir tarafta femtoplanktonlar...
  • 09-01-2009, 01:57:48
    #24
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünen o ki, anlama kabiliyeti bayağı bir kıt insan var.. şahsi görüşlerim kimseyi bağlamaz, forumun amacı nedir? herkesin görüşünü yazıp birşeyler paylaşması, bende bunu yapıyorum ama hazımsızlık diz boyu gelip burda olayı şahsi mevzulara yöneltiyorsun arkadaş, reklam yapılacak mevzu değil, nasılki yazmak en doğal hakkınsa, bana saygı duymanda bir o kadar hak! ben şahsi görüşümü yazıyorum adam ordan laf arası reklam kavgası diyor bu ne lahana bu ne perhiz!
    Saygıdan bahsediyor olmanız biraz komik olmamış mı? Forumun amacından bahsediyorsunuz ancak aynı kuralların sizin için de geçerli olduğunu malesef unutuyorsunuz. Lütfen insanların anlama kabiletini ölçmek gibi işiniz olmayan konulara girmeyin, sadece işinizi yapın. İyi çalışmalar.
  • 09-01-2009, 11:30:12
    #25
    Kosanbit, geç kaldın ya, yandaşların ve yardakçıların nerde ?
  • 09-01-2009, 11:48:55
    #26
    Sizinkileri bekliyorlardır herhalde?Tepkiniz hoş değil.Herkesin burda yorumda bulunma hakkı var.
  • 09-01-2009, 12:35:34
    #27
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kosanbit, geç kaldın ya, yandaşların ve yardakçıların nerde ?
    Balinaları lütfen unutmayın.