• 09-01-2009, 13:14:24
    #28
    Koşanbit bak iki yardakçın yazdı yukarda, iyi eğitmişsin aferin.
  • 09-01-2009, 13:23:07
    #29
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koşanbit bak iki yardakçın yazdı yukarda, iyi eğitmişsin aferin.
    Nedir bu milletle alıp veremezliğin? Yandaşçı dersin işin aslını bilmezsin.
    Boş atar bir halt tutturamazsın. Biraz araştır sor öğren ne bu terbiyesizlik?
  • 09-01-2009, 13:29:58
    #30
    Arkadaşlar kavga etmeyin.Relaks biraz Birbirinizi kırmayın yok yere.
  • 09-01-2009, 13:53:07
    #31
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedir bu milletle alıp veremezliğin? Yandaşçı dersin işin aslını bilmezsin.
    Boş atar bir halt tutturamazsın. Biraz araştır sor öğren ne bu terbiyesizlik?
    Her mesajıma neden muhalifsin, neden çekemiyorsun? Koşanbit, kalper ve sen şebekesiniz arkadaş başka bir şey değil, artistlik yapıp burda terbiyesizlik çıkarmayın ukalalar.
  • 09-01-2009, 13:59:33
    #32
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her mesajıma neden muhalifsin, neden çekemiyorsun? Koşanbit, kalper ve sen şebekesiniz arkadaş başka bir şey değil, artistlik yapıp burda terbiyesizlik çıkarmayın ukalalar.

    İlla adamı dinden imandan çıkartıp sinirlerini bozmak zorundamısın?
    Kimsin ki sen? Artist bir şekilde konuşup lagaluga yapıyorsunki? Kimsin?

    Ne koşanbit ile nede kalper ile bir bağım yok. Siz bir yerlerinizden atıp tutanacağınıza bir şeyleri araştırın diyorum. Halen çene yapıyorsunuz. Sidik yarıştırmaktan öteye gidemiyorsunuz.

    Dediğim gibi önce terbiyenizi takının. Kim olduğunu bilmeden kim olduğumu bilmeden konuşmayın.

    Ne halt olduğunuzu sistemnet dönemindende bilirim burda da gördük. Uzatmanıza gerek varmı? Yok. Kesin artık sesinizi konuyu saptırmayın daha fazla. Kuyruk acınız varsa zaman kaybetmeyin burada.
  • 09-01-2009, 14:04:17
    #33
    Kişi kişinin aynasıdır, bana lagaluga ile gelirsen bende senin sinir katsayını istemediğin kadar yükseltirim. Seninle sidik yarışına girmem girmek istemem buna vakit harcamam.

    Sistemnette iken ne sizi gördüm, ne tanıyorum ne biliyorum, adınızı dahi bilmiyorum. Tanıyorsam eğer hatırlat lütfen. Sistemnet zamanında ne olduğumuzu biliyorsan susacaksın o zaman oranın en büyük hat ve makinalarına sahip müşterisi bizdik.

    Olayın başında ben düşüncemi açıkladım fakat sen saygı göstermedin ve sataştın, bunu yapmamalıydın, sende kendi görüşlerini bana laf çarptırmadan söylesen bu durumlar olmazdı bundan sonra lütfen sadece kendi görüşlerini yaz ve bana laf çarptırma yoksa her seferinde bu kadar milletin önünde çarpışmak durumunda kalacağız bu bana ve sana yakışmaz, yakışmıyorda.
  • 09-01-2009, 14:29:23
    #34
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi kişinin aynasıdır, bana lagaluga ile gelirsen bende senin sinir katsayını istemediğin kadar yükseltirim. Seninle sidik yarışına girmem girmek istemem buna vakit harcamam.

    Sistemnette iken ne sizi gördüm, ne tanıyorum ne biliyorum, adınızı dahi bilmiyorum. Tanıyorsam eğer hatırlat lütfen. Sistemnet zamanında ne olduğumuzu biliyorsan susacaksın o zaman oranın en büyük hat ve makinalarına sahip müşterisi bizdik.

    Olayın başında ben düşüncemi açıkladım fakat sen saygı göstermedin ve sataştın, bunu yapmamalıydın, sende kendi görüşlerini bana laf çarptırmadan söylesen bu durumlar olmazdı bundan sonra lütfen sadece kendi görüşlerini yaz ve bana laf çarptırma yoksa her seferinde bu kadar milletin önünde çarpışmak durumunda kalacağız bu bana ve sana yakışmaz, yakışmıyorda.
    Bak şimdi döndük dolaştık yine aynı noktaya geldik
    Dün geceden ihtibaren anlayamadığınız "görüş" kelimesi....
    Ben, siz ve diğerleri; herkes görüşlerini söyledi. Fakat hâlen inatla "bana saygı göstermedin" diyorsun. Bu benim görüşüm. Saygı göstermek zorunda da değilim? Varmı öyle bir zorunluluk? Yok.

    Konuyu daha fazla uzatmayalım. Eğer konuşmak isterseniz p.m. ile yazarsınız. Tartışmamızı, konuşmamızı oradan devam ederiz.

    Kolay gelsin herkese.
  • 09-01-2009, 15:34:42
    #35
    İnsanlara "yardakçı" diye hitap eden bir varlığın, saygıdan bahsetmesi kadar saçma birşey olabilir mi? Ben size hakaret ettim mi? Yazık...
  • 09-01-2009, 17:12:04
    #36
    Alıntı
    Sallamanın da bir sınırı olmalı. Gece çaycı ne arasın şirkette la?
    diyerek eksi rep veren arkadaşa ithaf edilmiştir:
    Ses Kaydı

    Bu adam çaycı değil de kim ?