• 14-11-2008, 11:49:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ---------
  • 14-11-2008, 13:55:29
    #2
    İyidir... Güzeldir...

    Atx kasa barındırma için 190YTL ücret alındığını biliyorsundur...
    Yada şu linke bir göz at. ..:..Türk Telekom IDC (Türkiye'nin En Büyük İnternet Veri Merkezi) ..:..
  • 14-11-2008, 13:57:29
    #3
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    güzeldir , kalitelidir , pahalıdır.
  • 14-11-2008, 14:07:13
    #4
    Kurumsal PLUS
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyidir... Güzeldir...
    Atx kasa barındırma için 190YTL ücret alındığını biliyorsundur...
    Yada şu linke bir göz at. ..:..Türk Telekom IDC (Türkiye'nin En Büyük İnternet Veri Merkezi) ..:..
    25 yada 35 ytl ama Rackmount o konuda da aşırı ucuzlar 8)

    Normal firewall hizmeti diğer dc lere göre piskopata bağlamış biçimde (paranız ve hattınız varsa)
  • 14-11-2008, 14:13:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    o dcye geçmek hayatında yapıcan en büyük hata olur xD bütçen gelirin yetmez çook büyük bi projen yoksa x)
  • 14-11-2008, 15:40:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o dcye geçmek hayatında yapıcan en büyük hata olur xD bütçen gelirin yetmez çook büyük bi projen yoksa x)
    Merhabalar
    Bence yanlış düşünüyorsunuz ''Ucuz Etin Suyu Kara Olur'' sözü tam buraya göre sanırım kalite arıyorsa bir kişi parayı 2. plana atmalıdır..
  • 14-11-2008, 15:59:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Net Altyapısı Zaten Adamlarda Süper Bir Yer Zamanında Çok Çalıştım Çok Müşteri Kazandırdım Şirketin Makinaları Orda...
  • 18-11-2008, 16:37:12
    #8
    Banada çok yakın bir datacenter.Gördüğüm kadarıyla çok büyük.Sitesini incelemiştim.Fiyatları biraz pahalı gelebilir ama sorunsuz bir şekilde hizmet veriyor..Oradan hizmet alanlar hiç bir şekilde sorun yaşamazlar..
  • 08-01-2009, 17:17:07
    #9
    İyidir güzeldir pahalıdır ancak gece bi reboot için aradığınızda karşınıza çaycı çıkabilir ve çıktı da !