Banada çok yakın bir datacenter.Gördüğüm kadarıyla çok büyük.Sitesini incelemiştim.Fiyatları biraz pahalı gelebilir ama sorunsuz bir şekilde hizmet veriyor..Oradan hizmet alanlar hiç bir şekilde sorun yaşamazlar..