• 08-01-2009, 20:34:54
    #10
    Saglam sinir sistemi ve geliskin espri yetenegi olanlar icin hizmet alinacak en iyi kurum biliyorum. Bedavaya aldiklari hat ve kurulum maliyeti satis oncesi devletlerine odetilen bir binada ortaligi kasup kavurmalari gerekirken anca cekirdek citlayip, hizmet alamama eziyeti ceken musterileri telefonla oyalama taktikleri guden bir firma daha biliyorum.

    2 yil boyunca co-location hizmet bedelini aciklamadan hizmet verdikten sonra firmalara metro ethernet tarifesinden fatura kesip, postalayan kurumla ilgilide birseyler duydum.

    Ucreti konulmamis urunun satisi nedeniyle baslari beleya girmek uzereyken sulh usulu musterilerden faturalari geri toplayip yari fatura bedeline olayi ort bas eden bir kurumla ilgilide birseyler duydum.

    Ama o firma kesinlikle bu firma degil. Benim dedigim kurum Patagonya'da. (Bu patagon kurumun birde bos bos oturan kadrolu avukatlari varki yazip cizerken dikkat etmek lazim.)
  • 09-01-2009, 00:06:36
    #11
    Ürün fabrikasında pahalı olur mantığı var, bugün telekomu arayıp metro ethernet hakkında bilgi alabilmek için 20 tane telefon numarası denediğiniz günde, 444 1 444 hattındaki çalışanlar "metro ethernet" in ne olduğunu bilmezken, "www.ttnet.com.tr" de işyeri için metro ethernet için istenilen bilgiye cevap verilmiyorsa, bir takım @turktelekom.com.tr IPG grubuna ait mail adreslerine mail gönderilip okundu bilgisi alınıp cevap alınamıyorsa o firmadan hizmet almayı düşünmem, metro ethernet hizmetini alternatifi olana mecburen ordan almak zorundayız ama colocation asla...
  • 09-01-2009, 00:13:36
    #12
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün fabrikasında pahalı olur mantığı var, bugün telekomu arayıp metro ethernet hakkında bilgi alabilmek için 20 tane telefon numarası denediğiniz günde, 444 1 444 hattındaki çalışanlar "metro ethernet" in ne olduğunu bilmezken, "www.ttnet.com.tr" de işyeri için metro ethernet için istenilen bilgiye cevap verilmiyorsa, bir takım @turktelekom.com.tr IPG grubuna ait mail adreslerine mail gönderilip okundu bilgisi alınıp cevap alınamıyorsa o firmadan hizmet almayı düşünmem, metro ethernet hizmetini alternatifi olana mecburen ordan almak zorundayız ama colocation asla...
    Çağrı merkezlerinde mühendisler çalışmıyor. 444 1 444'ü aradığınızda adsl, telefon ve maksimum pstn hakkında bilgi alırsınız.

    Yeri geldi çağrı merkezine 10-15dk paket kaybı nedemek onu anlattım.
    Yeri geldi dilimden anlayan temsilciyle, mühendisle konuştum. İşimi yaptılar sağolsunlar.

    IP sistemleri oldukça yoğun bir departman bundan emin olabilirsiniz. Sadece ripe girdileriyle uğraşmıyorlar. Günde en az 20-30 kişiye laf anlatmakla uğraşıyorlar.

    Siz tam olarak nereyle iletişime geçeceğinizi bilirseniz sorun yaşamazsınız.

    Evet TTIDC'nin yıl sonu faturası geldiğinde şok olanlardan biriyim. Fakat TTIDC size demiyor zaten gelin bizden hizmet alın diye. "Eğer paran yoksa zaten gelmene gerek yok. Ben damağıma göre müşteri buldum." diyebiliyor.

    Bunları düşünerek iş yapmak gerek.

    Siz gidip Telia, Level3 gibi yerlerden "100mbit hat almak istiyorum" dediğinizde nasıl umursanmıyorsanız aynı tepkiyi burda da görebilirsiniz.
  • 09-01-2009, 00:25:04
    #13
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Seyir'e giderken hep geçiyorum önünden
  • 09-01-2009, 00:25:25
    #14
    Alakası bile yok, benim görüşüm sizinle aynı değil, tabiki her malın bir alıcısı vardır olacaktır, ticaret var oldukça bu geçerlidir fakat bu kadar datacenter katma değerli hizmet verirken gidipte turktelekom'dan almak hiçde cazip değil.

    Arkadaşım, telekomda görüşeceğin kişiye ulaşana kadar 50 yerin telefonunu veriyorlar, herkes topu birbirine atıyor belki 20 telefondan sonra 1 telefon numarası işini çözüyor...
  • 09-01-2009, 00:31:34
    #15
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakası bile yok, benim görüşüm sizinle aynı değil, tabiki her malın bir alıcısı vardır olacaktır, ticaret var oldukça bu geçerlidir fakat bu kadar datacenter katma değerli hizmet verirken gidipte turktelekom'dan almak hiçde cazip değil.

    Arkadaşım, telekomda görüşeceğin kişiye ulaşana kadar 50 yerin telefonunu veriyorlar, herkes topu birbirine atıyor belki 20 telefondan sonra 1 telefon numarası işini çözüyor...
    Hizmet aldığınız yer önemlidir. Bunun bilincinde olmak lazım. Dediğiniz gibi her malın bir alıcısı vardır. O kişilerde gerektiğinde hizmeti alıyor.

    Misal siz, ip sistemlerine ulaşabilmek için 444 1 444 çağrı merkezini ararsanız döner dolaşır saatler sonra anca ulaşırsınız.

    TürkTelekom sadece siz hizmet vermiyor, 3-5 müşteriside yok. Bunun farkında olarak yorumlara devam edelim...
  • 09-01-2009, 00:34:47
    #16
    yaşadıklarıma dayanarak fikirlerimi ilettim, bunlar yaşadıklarım 444 1 444 den IP istemeyecek kadar bilgi sahibiyim, kişisel görüşlere saygı duyalım lütfen. tşk.
  • 09-01-2009, 00:40:59
    #17
    trickster sana katılıyorum.

    Aradığınız yeri bilmeniz lazım. Mesela biz de bir yabancı dc'nin ip bloğunun engellemesi için ilgili birimle görüştük. Sadece bu alan ile uğraşan bir birim bu birimin direktörü ve diğer elemanlar var.

    Konuyla ilgilenildi.

    Kusura bakmayın da her telefonu mühendis açamaz.

    Verimerkezlerinde telefona bakan kaç mühendis var?

    +

    Her konuda ordan almaya ne gerek var verimerkezinden hat al diyerek laf arası reklam kavgasına döndürmeyin konuyu.

    İnsanlar hattı nereden alacağını, ihtiyacını, ihtiyacına kimin karşılık verebileceğini, muhattabının kim olmasını istediğini seçebilir herhalde.
  • 09-01-2009, 00:58:06
    #18
    Görünen o ki, anlama kabiliyeti bayağı bir kıt insan var.. şahsi görüşlerim kimseyi bağlamaz, forumun amacı nedir? herkesin görüşünü yazıp birşeyler paylaşması, bende bunu yapıyorum ama hazımsızlık diz boyu gelip burda olayı şahsi mevzulara yöneltiyorsun arkadaş, reklam yapılacak mevzu değil, nasılki yazmak en doğal hakkınsa, bana saygı duymanda bir o kadar hak! ben şahsi görüşümü yazıyorum adam ordan laf arası reklam kavgası diyor bu ne lahana bu ne perhiz!