snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürün fabrikasında pahalı olur mantığı var, bugün telekomu arayıp metro ethernet hakkında bilgi alabilmek için 20 tane telefon numarası denediğiniz günde, 444 1 444 hattındaki çalışanlar "metro ethernet" in ne olduğunu bilmezken, "www.ttnet.com.tr" de işyeri için metro ethernet için istenilen bilgiye cevap verilmiyorsa, bir takım @turktelekom.com.tr IPG grubuna ait mail adreslerine mail gönderilip okundu bilgisi alınıp cevap alınamıyorsa o firmadan hizmet almayı düşünmem, metro ethernet hizmetini alternatifi olana mecburen ordan almak zorundayız ama colocation asla...
Çağrı merkezlerinde mühendisler çalışmıyor. 444 1 444'ü aradığınızda adsl, telefon ve maksimum pstn hakkında bilgi alırsınız.

Yeri geldi çağrı merkezine 10-15dk paket kaybı nedemek onu anlattım.
Yeri geldi dilimden anlayan temsilciyle, mühendisle konuştum. İşimi yaptılar sağolsunlar.

IP sistemleri oldukça yoğun bir departman bundan emin olabilirsiniz. Sadece ripe girdileriyle uğraşmıyorlar. Günde en az 20-30 kişiye laf anlatmakla uğraşıyorlar.

Siz tam olarak nereyle iletişime geçeceğinizi bilirseniz sorun yaşamazsınız.

Evet TTIDC'nin yıl sonu faturası geldiğinde şok olanlardan biriyim. Fakat TTIDC size demiyor zaten gelin bizden hizmet alın diye. "Eğer paran yoksa zaten gelmene gerek yok. Ben damağıma göre müşteri buldum." diyebiliyor.

Bunları düşünerek iş yapmak gerek.

Siz gidip Telia, Level3 gibi yerlerden "100mbit hat almak istiyorum" dediğinizde nasıl umursanmıyorsanız aynı tepkiyi burda da görebilirsiniz.