trickster sana katılıyorum.

Aradığınız yeri bilmeniz lazım. Mesela biz de bir yabancı dc'nin ip bloğunun engellemesi için ilgili birimle görüştük. Sadece bu alan ile uğraşan bir birim bu birimin direktörü ve diğer elemanlar var.

Konuyla ilgilenildi.

Kusura bakmayın da her telefonu mühendis açamaz.

Verimerkezlerinde telefona bakan kaç mühendis var?

+

Her konuda ordan almaya ne gerek var verimerkezinden hat al diyerek laf arası reklam kavgasına döndürmeyin konuyu.

İnsanlar hattı nereden alacağını, ihtiyacını, ihtiyacına kimin karşılık verebileceğini, muhattabının kim olmasını istediğini seçebilir herhalde.