Alakası bile yok, benim görüşüm sizinle aynı değil, tabiki her malın bir alıcısı vardır olacaktır, ticaret var oldukça bu geçerlidir fakat bu kadar datacenter katma değerli hizmet verirken gidipte turktelekom'dan almak hiçde cazip değil.
Arkadaşım, telekomda görüşeceğin kişiye ulaşana kadar 50 yerin telefonunu veriyorlar, herkes topu birbirine atıyor belki 20 telefondan sonra 1 telefon numarası işini çözüyor...
Hizmet aldığınız yer önemlidir. Bunun bilincinde olmak lazım. Dediğiniz gibi her malın bir alıcısı vardır. O kişilerde gerektiğinde hizmeti alıyor.
Misal siz, ip sistemlerine ulaşabilmek için 444 1 444 çağrı merkezini ararsanız döner dolaşır saatler sonra anca ulaşırsınız.
TürkTelekom sadece siz hizmet vermiyor, 3-5 müşteriside yok. Bunun farkında olarak yorumlara devam edelim...