• 09-01-2009, 18:16:14
    #37
    Yere göğe şirketlerini sığdıramayan insanların buradaki acınılası durumunu görünce üzüldüm. Böylesi basit bir konuda bile saygısını koruyamayan insan, yarın, öbür gün müşterisi ile çıkan bir anlaşmazlıkta hiç koruyamaz. Yazık!
  • 11-01-2009, 14:16:18
    #38
    Şu telekom ne kadar küçük görülüyor ya
  • 11-01-2009, 15:46:54
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler son noktayı siz koymuşsunuz +rep

    Jericho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yere göğe şirketlerini sığdıramayan insanların buradaki acınılası durumunu görünce üzüldüm. Böylesi basit bir konuda bile saygısını koruyamayan insan, yarın, öbür gün müşterisi ile çıkan bir anlaşmazlıkta hiç koruyamaz. Yazık!
  • 11-01-2009, 15:51:19
    #40
    Raf Tipi Sunucu U Sayısı: 1
    Bant Genişliği : 1 Mbps
    Toplam: 403,729 YTL / AY


    Milleti ayakta dürtüyorlar, bu durumda param yurtdışına 100 kez helal olsun.
  • 13-01-2009, 10:00:04
    #41
    Jericho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yere göğe şirketlerini sığdıramayan insanların buradaki acınılası durumunu görünce üzüldüm. Böylesi basit bir konuda bile saygısını koruyamayan insan, yarın, öbür gün müşterisi ile çıkan bir anlaşmazlıkta hiç koruyamaz. Yazık!
    üzerine söylenebilecek başka söz yok. +1

    ankaraya gittiğimde bakmaya gideceğim. giriş ücretsizdir umarım
  • 16-01-2009, 00:15:59
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Raf Tipi Sunucu U Sayısı: 1
    Bant Genişliği : 1 Mbps
    Toplam: 403,729 YTL / AY
    Milleti ayakta dürtüyorlar, bu durumda param yurtdışına 100 kez helal olsun.
    bide Turk Telekom olacak bu hizmeti veren bu fiyata aman bırakın uzak durun şu yerden.
  • 16-01-2009, 00:36:56
    #43
    adın çıkcağına canın çıksın demişler
    ordan hizmet almadım alan bi arkadaşımda yok ancak direk isimden kaybediyor zaten türk telekom olması millete zamanında 36K , 56K ile kazıklandıkları günler hatırlanıyor sonra adsl li kazık günleri hatırlanıyor, ha şimdiki türk telekom derki eskiden devlet yönetiyordu onlar kötü yönetiyordu biz iyi falan

    daha bi büyük icraat yada büyük bi indirim görmedik
    tv lerde sürekli reklam verdikleri şey videofon dedikleri şeyi zaten yıllardır msn,skype vs gibi birçok program sayesinde yapılıyor amaçları teknolojiden haberi olmayan vatandaşlara vuvvvv ne büyük teknoloji abi diyip videofonları satmak ve bol bol para kazanmak sayelerinde
  • 29-01-2009, 00:23:18
    #44
    Üyeliği durduruldu
    TV'e milyon $ lık reklam vereceklerini bunun yerine hat fiyatlarını düşürselerdi daha iyi olacaktı .
  • 29-01-2009, 00:24:56
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Kalite %100, Aşırı Fiyat %100. TTNET Taşeronları bile daha ucuza veriyor