Tebrikler son noktayı siz koymuşsunuz +rep

Jericho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yere göğe şirketlerini sığdıramayan insanların buradaki acınılası durumunu görünce üzüldüm. Böylesi basit bir konuda bile saygısını koruyamayan insan, yarın, öbür gün müşterisi ile çıkan bir anlaşmazlıkta hiç koruyamaz. Yazık!