Tebrikler son noktayı siz koymuşsunuz +rep
Yere göğe şirketlerini sığdıramayan insanların buradaki acınılası durumunu görünce üzüldüm. Böylesi basit bir konuda bile saygısını koruyamayan insan, yarın, öbür gün müşterisi ile çıkan bir anlaşmazlıkta hiç koruyamaz. Yazık!