adın çıkcağına canın çıksın demişler
ordan hizmet almadım alan bi arkadaşımda yok ancak direk isimden kaybediyor zaten türk telekom olması millete zamanında 36K , 56K ile kazıklandıkları günler hatırlanıyor sonra adsl li kazık günleri hatırlanıyor, ha şimdiki türk telekom derki eskiden devlet yönetiyordu onlar kötü yönetiyordu biz iyi falan

daha bi büyük icraat yada büyük bi indirim görmedik
tv lerde sürekli reklam verdikleri şey videofon dedikleri şeyi zaten yıllardır msn,skype vs gibi birçok program sayesinde yapılıyor amaçları teknolojiden haberi olmayan vatandaşlara vuvvvv ne büyük teknoloji abi diyip videofonları satmak ve bol bol para kazanmak sayelerinde