Yere göğe şirketlerini sığdıramayan insanların buradaki acınılası durumunu görünce üzüldüm. Böylesi basit bir konuda bile saygısını koruyamayan insan, yarın, öbür gün müşterisi ile çıkan bir anlaşmazlıkta hiç koruyamaz. Yazık!
üzerine söylenebilecek başka söz yok. +1
ankaraya gittiğimde bakmaya gideceğim. giriş ücretsizdir umarım