İyidir... Güzeldir...

Atx kasa barındırma için 190YTL ücret alındığını biliyorsundur...
Yada şu linke bir göz at. ..:..Türk Telekom IDC (Türkiye'nin En Büyük İnternet Veri Merkezi) ..:..