snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her mesajıma neden muhalifsin, neden çekemiyorsun? Koşanbit, kalper ve sen şebekesiniz arkadaş başka bir şey değil, artistlik yapıp burda terbiyesizlik çıkarmayın ukalalar.

İlla adamı dinden imandan çıkartıp sinirlerini bozmak zorundamısın?
Kimsin ki sen? Artist bir şekilde konuşup lagaluga yapıyorsunki? Kimsin?

Ne koşanbit ile nede kalper ile bir bağım yok. Siz bir yerlerinizden atıp tutanacağınıza bir şeyleri araştırın diyorum. Halen çene yapıyorsunuz. Sidik yarıştırmaktan öteye gidemiyorsunuz.

Dediğim gibi önce terbiyenizi takının. Kim olduğunu bilmeden kim olduğumu bilmeden konuşmayın.

Ne halt olduğunuzu sistemnet dönemindende bilirim burda da gördük. Uzatmanıza gerek varmı? Yok. Kesin artık sesinizi konuyu saptırmayın daha fazla. Kuyruk acınız varsa zaman kaybetmeyin burada.