Sadece Türk Telekom olduğu için biraz antipatik geliyor sanırım bizlere. Her ne kadar pahalı olsa da müşterilerine sunduğu birşeyler olmalı ki oradan hizmet almaya devam eden büyük müşterileri de var. Kimse, hele ki ciddi yatırımlar yapmış olanlar, yatırımlarını bilgisiz insanlarla dolu bir yere emanet etmek istemez.
Dediğim gibi mutlaka cazip bir yönü vardır fiyat dezavantajını ortadan kaldıran.