Arkadaşım, konuşma üslubumu değiştiren kelimen "hat al diyerek laf arası reklam kavgasına döndürmeyin konuyu" bu kadar aciz bir düşünce burda benim şahsıma ithaf edilemez, sonra efendi ayaklarıyla gelip uslup muhasebesi yapma. arkadaşın açtıyı konuyuda gereksiz yere uzatmayın. iyi geceler.
Yorumlara açık olmalıyız. Burası forum.
Herkes mesajlar, konular hakkında yorum yapabilir. Hakaret olmadığı sürece.
Ben değil siz uzatıyorsunuz farkındaysanız.
Son olarak lütfen Türk Telekom'u bu kadar küçük görmeyelim.
Ortada bir ülkenin sağlayıcısı, Telekom denince akla gelen bir isim var.
Saygılar