snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görünen o ki, anlama kabiliyeti bayağı bir kıt insan var.. şahsi görüşlerim kimseyi bağlamaz, forumun amacı nedir? herkesin görüşünü yazıp birşeyler paylaşması, bende bunu yapıyorum ama hazımsızlık diz boyu gelip burda olayı şahsi mevzulara yöneltiyorsun arkadaş, reklam yapılacak mevzu değil, nasılki yazmak en doğal hakkınsa, bana saygı duymanda bir o kadar hak! ben şahsi görüşümü yazıyorum adam ordan laf arası reklam kavgası diyor bu ne lahana bu ne perhiz!
Saygıdan bahsediyor olmanız biraz komik olmamış mı? Forumun amacından bahsediyorsunuz ancak aynı kuralların sizin için de geçerli olduğunu malesef unutuyorsunuz. Lütfen insanların anlama kabiletini ölçmek gibi işiniz olmayan konulara girmeyin, sadece işinizi yapın. İyi çalışmalar.