snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görünen o ki, anlama kabiliyeti bayağı bir kıt insan var.. şahsi görüşlerim kimseyi bağlamaz, forumun amacı nedir? herkesin görüşünü yazıp birşeyler paylaşması, bende bunu yapıyorum ama hazımsızlık diz boyu gelip burda olayı şahsi mevzulara yöneltiyorsun arkadaş, reklam yapılacak mevzu değil, nasılki yazmak en doğal hakkınsa, bana saygı duymanda bir o kadar hak! ben şahsi görüşümü yazıyorum adam ordan laf arası reklam kavgası diyor bu ne lahana bu ne perhiz!
Olayı kişiselleştirmiyorum.

Ben de şahsi görüşümü belirttim.

Tek fark var.

Konuşma tarzımız arasındaki seviye farkı çok önemli.

Bazı insanlar tartışmada seviyesini koruyamayıp sizin yaptığınız gibi "anlama kabiliyeti bayağı bir kıt " şeklinde edep adap kurallarıyla ilgisi olmayan hakaret içerikli laf kullanır.

Bazı insanlar ise seviyesini korur medenice cevap verir.


Kaç verimerkezinde telefona direk mühendis veriliyor, direk en üst insanlar veriliyor dedim.

Ve mesajınız ile ilgili yorumumu da yaptım.

Umarım anladınız demek istediğimi.

----------------------------------------

Şunu da belirteyim ordaki hizmetin ne kadar iyi olup olmadığını telefonla uzaktan anlayamayabilirsiniz.

Ama bir kere şu var.

Hizmeti direk sağlayıcıdan mı alırsın aracıdan mı alırsın?

Bütçek varsa tabi direk alırsın.

Bütçen Yoksa mecburen aracılardan alırsın.

Saygılar.