• 15-01-2011, 20:25:35
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taraftara helal olsun. Tayyip Erdoğanı ıslıkladılar.
    İlker Yasin eyvah sesi al dedi. Kapattılar sesi..
    O ilker yasin zaten tam dayaklık zart zurt çıkıyor heryerden, mikrofonunu kapatmaktan helak oldu reji. Toki başkanının saçmalamasıda ayrı skandal. Duyanda stadı bize hibe etmişler sanacak mabedimizi bıraktık onlara, o stadın arazisiyle 2 tane aynı stad yapılır.
  • 15-01-2011, 20:30:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ilker yasin zaten tam dayaklık zart zurt çıkıyor heryerden, mikrofonunu kapatmaktan helak oldu reji. Toki başkanının saçmalamasıda ayrı skandal. Duyanda stadı bize hibe etmişler sanacak mabedimizi bıraktık onlara, o stadın arazisiyle 2 tane aynı stad yapılır.
    aynen yahu. Stad üzerinden öyle reklam yaptılar ki. Bedavaya yaptılar sanki.. İstanbulun tam göbeğinde arsa verdik. Merkez binaları dikilecek orası. Oranın değeri 2-3 stad yapılır.. Fazlasıyla verdik karşılıgını. Bunlar konuşuyor..

    rengine tarihine formasına kurban olayım. İlk açılış maçında bile protestoya devam..
  • 15-01-2011, 20:41:09
    #12
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taraftara helal olsun. Tayyip Erdoğanı ıslıkladılar.
    İlker Yasin eyvah sesi al dedi. Kapattılar sesi..
    helal olsun bu gs taraftarları bence çok bilinçli.
    Konu siyasete taşınmasın ben sadece tepkiyi benimsedim.
  • 15-01-2011, 20:41:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Erdoğan'a yapılan büyük saygısızlık bence...
  • 15-01-2011, 20:46:47
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erdoğan'a yapılan büyük saygısızlık bence...
    İyidir iyi. Zaten bu ihale ilk önüne geldiğinde ''Niye Galatasaray için böyle çalışma yapalım ki'' diyende sayın başbakanımız.
  • 15-01-2011, 20:49:31
    #15
    Ne olursa olsun,Başbakana yapılan ayıp.Galatasaray tek başına yapabilecek miydi bu stadı ? Bırak stadı yollarını zor yapardı bu zamana kadar.Bazılarının hoşuna gitmeyebilir ama bu iş böyle.Sadece Galatasaray'a özelde değil.Başka takım olsaydı yine aynısı olurdu.
  • 15-01-2011, 20:51:21
    #16
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun bu gs taraftarları bence çok bilinçli.
    Konu siyasete taşınmasın ben sadece tepkiyi benimsedim.
    Galatasarlıyım ve her zaman demişimdir Galatasaraylılar her zaman aklı başında elit taraftarlardır. Bir bizim taraftarları severim birde Bu konuda BJK taraftarları iyidir
  • 15-01-2011, 20:51:51
    #17
    Galatasaray'ın yeni stadı Türk Telekom Arena'nın açılışına katılan Başbakan Erdoğan, protestoyla karşılaştı. Erdoğan, beraberindeki bakanlar ve bazı kulüp başkanları protestolar nedeniyle stattan ayrıldı.

    Başbakan Erdoğan, protestolar nedeniyle açılış konuşmasını da yapamadı.
  • 15-01-2011, 20:52:13
    #18
    ben bu stadın dibinden inşahat halindeyken geçtim bune yav dedimama süper olmuş yav:d