pLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galatasaray-Ajax
45
●2.322
- 15-01-2011, 20:25:35O ilker yasin zaten tam dayaklık zart zurt çıkıyor heryerden, mikrofonunu kapatmaktan helak oldu reji. Toki başkanının saçmalamasıda ayrı skandal. Duyanda stadı bize hibe etmişler sanacak mabedimizi bıraktık onlara, o stadın arazisiyle 2 tane aynı stad yapılır.
- 15-01-2011, 20:30:46Üyeliği durdurulduaynen yahu. Stad üzerinden öyle reklam yaptılar ki. Bedavaya yaptılar sanki.. İstanbulun tam göbeğinde arsa verdik. Merkez binaları dikilecek orası. Oranın değeri 2-3 stad yapılır.. Fazlasıyla verdik karşılıgını. Bunlar konuşuyor..Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rengine tarihine formasına kurban olayım. İlk açılış maçında bile protestoya devam.. - 15-01-2011, 20:41:09helal olsun bu gs taraftarları bence çok bilinçli.pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu siyasete taşınmasın ben sadece tepkiyi benimsedim. - 15-01-2011, 20:41:25Üyeliği durdurulduErdoğan'a yapılan büyük saygısızlık bence...
- 15-01-2011, 20:46:47İyidir iyi. Zaten bu ihale ilk önüne geldiğinde ''Niye Galatasaray için böyle çalışma yapalım ki'' diyende sayın başbakanımız.RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2011, 20:51:21Galatasarlıyım ve her zaman demişimdir Galatasaraylılar her zaman aklı başında elit taraftarlardır. Bir bizim taraftarları severim birde Bu konuda BJK taraftarları iyidirschreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2011, 20:51:51Galatasaray'ın yeni stadı Türk Telekom Arena'nın açılışına katılan Başbakan Erdoğan, protestoyla karşılaştı. Erdoğan, beraberindeki bakanlar ve bazı kulüp başkanları protestolar nedeniyle stattan ayrıldı.
Başbakan Erdoğan, protestolar nedeniyle açılış konuşmasını da yapamadı.
ama süper olmuş yav:d