• 15-01-2011, 20:56:31
    #19
    Link varmı beyler ?
  • 15-01-2011, 20:56:33
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray'ın yeni stadı Türk Telekom Arena'nın açılışına katılan Başbakan Erdoğan, protestoyla karşılaştı. Erdoğan, beraberindeki bakanlar ve bazı kulüp başkanları protestolar nedeniyle stattan ayrıldı.

    Başbakan Erdoğan, protestolar nedeniyle açılış konuşmasını da yapamadı.
    Yapmasın zaten..
  • 15-01-2011, 20:58:15
    #21
    Üyeliği durduruldu
    helal olsun galatasaray taraftarı,gurur duydum sizden
  • 15-01-2011, 20:58:35
    #22
    Link var mı Donmayan
  • 15-01-2011, 21:01:23
    #23
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olursa olsun,Başbakana yapılan ayıp.Galatasaray tek başına yapabilecek miydi bu stadı ? Bırak stadı yollarını zor yapardı bu zamana kadar.Bazılarının hoşuna gitmeyebilir ama bu iş böyle.Sadece Galatasaray'a özelde değil.Başka takım olsaydı yine aynısı olurdu.
    toki başkanıda gs a hibe etmiş gibi konuşuyordu oda tepki gördü bu stad beleşe yapılmadı İStanbulun göbeğinde kaç m2 arsa verildi araplar leventte iett arazisine 2007 yılında 705 milyon dolar vermişti hatırlarsanız
  • 15-01-2011, 21:01:50
    #24
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tv de yayınlanıcak mı maç? yayınlanıcaksa hangi kanalda??
    dsmarttan veriliyo kardeş
  • 15-01-2011, 21:02:44
    #25
    eurosport dsmart şifresiz veriyor şuan maçı
  • 15-01-2011, 21:03:20
    #26
    Donmadan izleyebileceğimiz bir yer var mı arkadaşlar? Link verebilirseniz inanılmaz derecede memnuniyet duyarım, teşekkürler
  • 15-01-2011, 21:06:12
    #27
    Kurumsal PLUS
    Bari şu açılış maçı şifresiz kanalda olsaydı.. Nefret ediyorum d-smart, doğan grubu ve türevlerinden.