NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne olursa olsun,Başbakana yapılan ayıp.Galatasaray tek başına yapabilecek miydi bu stadı ? Bırak stadı yollarını zor yapardı bu zamana kadar.Bazılarının hoşuna gitmeyebilir ama bu iş böyle.Sadece Galatasaray'a özelde değil.Başka takım olsaydı yine aynısı olurdu.
toki başkanıda gs a hibe etmiş gibi konuşuyordu oda tepki gördü bu stad beleşe yapılmadı İStanbulun göbeğinde kaç m2 arsa verildi araplar leventte iett arazisine 2007 yılında 705 milyon dolar vermişti hatırlarsanız