• 15-01-2011, 21:08:51
    #28
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bari şu açılış maçı şifresiz kanalda olsaydı.. Nefret ediyorum d-smart, doğan grubu ve türevlerinden.
    aynen
  • 15-01-2011, 21:11:16
    #29
    Kimsede link yok galiba
  • 15-01-2011, 21:11:18
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Link Varmı Arkadaşlar ?
  • 15-01-2011, 21:12:17
    #31
    Başbakan desteklerini esirgemedi stad için,yuhalamaları yanlış.toki başkanı boşuna nutuk çekmesin orda şrfsizin önde gideni ztn kendisi.Galatasaraya hayırlı uğurlu olsun.
  • 15-01-2011, 21:16:40
    #32
    link yokmu cemaat
  • 15-01-2011, 21:20:01
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray Ajax Maçını canlı verecek olan eredivisie live 1 canlı izlemek için uydu alıcınıza aşağıdaki ayarları yapmanız yeterli

    Uydu:23,5° E, Astra 3B
    Digital-TV (DVB-S2), Empfangsdaten: Frekans 11739 V, Sembol 27500 - FEC 5/6 (DVB-S2 QPSK) - Verschlüsselt in MEDIAGUARD 2+


    Teşekkür Etmek İsteyenler Facebook Sayfama Üye Olaup Arkadaşlarını Davet Edebilirler. . .
  • 15-01-2011, 21:20:55
    #34
    sunucuoptimizasyon.com
    dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray Ajax Maçını canlı verecek olan eredivisie live 1 canlı izlemek için uydu alıcınıza aşağıdaki ayarları yapmanız yeterli

    Uydu:23,5° E, Astra 3B
    Digital-TV (DVB-S2), Empfangsdaten: Frekans 11739 V, Sembol 27500 - FEC 5/6 (DVB-S2 QPSK) - Verschlüsselt in MEDIAGUARD 2+


    Teşekkür Etmek İsteyenler Facebook Sayfama Üye Olaup Arkadaşlarını Davet Edebilirler. . .
    Herkesinde evinde astra çanağı vardır muhakkak.
  • 15-01-2011, 21:22:12
    #35
    diğitürke olur mu bu
  • 15-01-2011, 21:23:49
    #36
    Bi Beşiktaş'lı olarak galatasaray camiasına hayırlı uğurlu olsun.

    Bazı yerlerden duyduğumu göre milletin, onun bunun, benim senin paranla bu stad yapılmış diye duydum. Sadece bi duyum. Eğer öyle değilse sıkıntı yok. ama duyduğum gibiyse hakkımı helal etmem