Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galatasaray-Ajax
45
●2.322
- 15-01-2011, 21:12:17Başbakan desteklerini esirgemedi stad için,yuhalamaları yanlış.toki başkanı boşuna nutuk çekmesin orda şrfsizin önde gideni ztn kendisi.Galatasaraya hayırlı uğurlu olsun.
- 15-01-2011, 21:20:01Üyeliği durdurulduGalatasaray Ajax Maçını canlı verecek olan eredivisie live 1 canlı izlemek için uydu alıcınıza aşağıdaki ayarları yapmanız yeterli
Uydu:23,5° E, Astra 3B
Digital-TV (DVB-S2), Empfangsdaten: Frekans 11739 V, Sembol 27500 - FEC 5/6 (DVB-S2 QPSK) - Verschlüsselt in MEDIAGUARD 2+
Teşekkür Etmek İsteyenler Facebook Sayfama Üye Olaup Arkadaşlarını Davet Edebilirler. . . - 15-01-2011, 21:20:55Herkesinde evinde astra çanağı vardır muhakkak.dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2011, 21:23:49Bi Beşiktaş'lı olarak galatasaray camiasına hayırlı uğurlu olsun.
Bazı yerlerden duyduğumu göre milletin, onun bunun, benim senin paranla bu stad yapılmış diye duydum. Sadece bi duyum. Eğer öyle değilse sıkıntı yok. ama duyduğum gibiyse hakkımı helal etmem