Bi Beşiktaş'lı olarak galatasaray camiasına hayırlı uğurlu olsun.

Bazı yerlerden duyduğumu göre milletin, onun bunun, benim senin paranla bu stad yapılmış diye duydum. Sadece bi duyum. Eğer öyle değilse sıkıntı yok. ama duyduğum gibiyse hakkımı helal etmem