• 15-01-2011, 21:25:48
    #37
    sunucuoptimizasyon.com
    UmutcanAras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi Beşiktaş'lı olarak galatasaray camiasına hayırlı uğurlu olsun.

    Bazı yerlerden duyduğumu göre milletin, onun bunun, benim senin paranla bu stad yapılmış diye duydum. Sadece bi duyum. Eğer öyle değilse sıkıntı yok. ama duyduğum gibiyse hakkımı helal etmem
    Yahu Galatasarayın senin parana ihtiyacı mı var? Ali Sami Yen stadımızın arazisi satıldı yerine başka yerde stad yapıldı. Bu devirde kimse kimsenin babasının hayrına iş yapmaz.
  • 15-01-2011, 21:26:05
    #38
    UmutcanAras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi Beşiktaş'lı olarak galatasaray camiasına hayırlı uğurlu olsun.

    Bazı yerlerden duyduğumu göre milletin, onun bunun, benim senin paranla bu stad yapılmış diye duydum. Sadece bi duyum. Eğer öyle değilse sıkıntı yok. ama duyduğum gibiyse hakkımı helal etmem
    Ortaya bir laf atıp, Çekilmek bir beşiktaşlıya yakışmaz.
    Açıkla bakalım oradan buradan şuradan dediğin şey nedir ?
  • 15-01-2011, 21:26:25
    #39
    Arkadaşlar hakaret ve ağır mesajları sildim.Lütfen birbirinizi kırıcı incitici veya hakaret boyutlarındaki mesajlardan kaçınalım.
  • 15-01-2011, 21:26:51
    #40
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu Galatasarayın senin parana ihtiyacı mı var? Ali Sami Yen stadımızın arazisi satıldı yerine başka yerde stad yapıldı. Bu devirde kimse kimsenin babasının hayrına iş yapmaz.
    Bekle açıklasın şakırt diye cevapını alacak Abi.
  • 15-01-2011, 21:30:18
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bende Fenerbahçeliyim Galatasaraya Hayırlı Ugurlu Olsun.

    İnce Espriler Elbet Hoş Olur Ama Direk Aşagılamak Kimseye Yakışmıyor.


    Sonuçta Ülkemizin Degeri Yarın Bir milli Maç Oldugunda Hepimiz Gidip Orda Sevinmeyecekmiyiz ?


    Kırmayalım Birbirimizi. . .
  • 15-01-2011, 21:31:19
    #42
    Bu maçın paralı kanallarda yayınlanma mantığı nedir ? Star Tv de yayınlasalar olmuyor muydu ?
  • 15-01-2011, 21:38:24
    #43
    Stad hayırlı olsun darısı başımıza.
    Stad sadece Ali Sami Yen'in satılan arazi parası ile yapılmadı üstüne bildiğime kadarıyla para eklendi.
  • 15-01-2011, 21:51:41
    #44
    Üyeliği durduruldu
    İçine ettiğiminin DİJİTÜRK'ÜNDE Hangi kanal veriyor NORMALDE'DE GS TV AÇILMIYORDU.
  • 15-01-2011, 22:01:32
    #45
    link varmı arkadaşlar