Galatasaray-Ajax - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Galatasaray-Ajax
45
●
2.322
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Galatasaray-Ajax
1
2
3
4
5
6
15-01-2011, 18:25:23
#1
T1mSaH
Galatasaray - Ajax - TT Arena açılış maçı.
Bu akşam 20.45 de oynanacak maçı heyecanla bekliyorum.
Çok iyi ve güzel bir karşılaşma olacak bence.
Skor tahminlerinizi esirgemeyin
15-01-2011, 19:40:13
#2
ozkaan
off açılış süper ya
stad dolunca mükemmel olmuş
15-01-2011, 19:49:08
#3
qLd
Misafir
tv de yayınlanıcak mı maç? yayınlanıcaksa hangi kanalda??
15-01-2011, 19:49:11
#4
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Stad gerçekten süper, toki başkanı birşeyler saçmaladı konuşurken taraftarımız neyseki konuşturmadı adamı ıslıklarla sesini kesti
15-01-2011, 19:54:23
#5
linuxsistem
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Stad gerçekten süper, toki başkanı birşeyler saçmaladı konuşurken taraftarımız neyseki konuşturmadı adamı ıslıklarla sesini kesti
Galatasarayımız sayesinde avrupada tanınacaklar adam heyecandan bu fırsatı bulmuşken zırvalayım bişiler demiş herhalde
15-01-2011, 19:58:54
#6
ozkaan
maçı dsmart veriyor birazdan kahveye gidecem
15-01-2011, 20:15:42
#7
LineDizayn
ozkaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maçı dsmart veriyor birazdan kahveye gidecem
Aynen (:
Tahmini skor 1-1
Sonra yorumlarımı da yazarım.. Şimdi çıkmam lazım
15-01-2011, 20:17:10
#8
Esen
Üyeliği durduruldu
atmosfer harika arkadaşlar.
15-01-2011, 20:19:44
#9
pLive
Üyeliği durduruldu
Taraftara helal olsun. Tayyip Erdoğanı ıslıkladılar.
İlker Yasin eyvah sesi al dedi. Kapattılar sesi..
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler