• 15-01-2011, 18:25:23
    #1
    Galatasaray - Ajax - TT Arena açılış maçı.
    Bu akşam 20.45 de oynanacak maçı heyecanla bekliyorum.
    Çok iyi ve güzel bir karşılaşma olacak bence.


    Skor tahminlerinizi esirgemeyin
  • 15-01-2011, 19:40:13
    #2
    off açılış süper ya stad dolunca mükemmel olmuş
  • 15-01-2011, 19:49:08
    #3
    qLd
    Misafir
    tv de yayınlanıcak mı maç? yayınlanıcaksa hangi kanalda??
  • 15-01-2011, 19:49:11
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Stad gerçekten süper, toki başkanı birşeyler saçmaladı konuşurken taraftarımız neyseki konuşturmadı adamı ıslıklarla sesini kesti
  • 15-01-2011, 19:54:23
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stad gerçekten süper, toki başkanı birşeyler saçmaladı konuşurken taraftarımız neyseki konuşturmadı adamı ıslıklarla sesini kesti
    Galatasarayımız sayesinde avrupada tanınacaklar adam heyecandan bu fırsatı bulmuşken zırvalayım bişiler demiş herhalde
  • 15-01-2011, 19:58:54
    #6
    maçı dsmart veriyor birazdan kahveye gidecem

  • 15-01-2011, 20:15:42
    #7
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maçı dsmart veriyor birazdan kahveye gidecem

    Aynen (:


    Tahmini skor 1-1

    Sonra yorumlarımı da yazarım.. Şimdi çıkmam lazım
  • 15-01-2011, 20:17:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    atmosfer harika arkadaşlar.
  • 15-01-2011, 20:19:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Taraftara helal olsun. Tayyip Erdoğanı ıslıkladılar.
    İlker Yasin eyvah sesi al dedi. Kapattılar sesi..